|
ENKÄTER
|
|
|
Utvärderingar
Aktuella utvärderingar
Administrera
Hjälpsida
|
Visa resultat
Här kan se resultatet från utvärderingen och exportera statistiken till ett annat program. Det går också att
göra en enkel filtrering genom att klicka på svarsalternativen och kommentarerna eller en avancerad filtrering
genom att använda knappen längst ned.
Gyllene pekpinnen 2012
Status: Avslutad Öppen för svar: 2012-05-05 - 2012-05-13 Antal svar: 112 Procent av deltagarna som svarat: 24% Kontaktperson: Oskar Salonen» Utbildningsprogram som genomför enkäten: Maskinteknik 300 hp Utbildningsprogram studenten tillhör: Maskinteknik 300 hp
1. Vilken föreläsare tycker du borde vinna Gyllene pekpinnen läsåret 2011/2012? Skriv in hans/hennes namn samt aktuell kurs.- Magnus Evertsson»
- Carl-Henrik Fant»
- Peter Möller, Finita Elementmetoden (FEM) - Valbar kurs i M3»
- Anders Boström - dynamik»
- Lars-Erik Åmand»
- Mikael Enelund»
- Carl Henrik Fant»
- Hossein Raufi
Inledande matematik»
- Houssein Radufi - Inledande Matematik»
- Magnus Rydén »
- Hussain»
- Göran Brännare»
- Peter Möller FEM»
- Hossein Raufi- Inledande matematik»
- Peter Möller, FEM»
- Houssein envariabelanalys »
-
Mikael Enelund,»
- Peter W Möller MHA021»
- Thomas Wernstål, Transformer och Diff. ekvationer.»
- Hossein Raufi, TMV225, Inledande matematik M»
- Magnus Evertsson, maskinelement.»
- Thomas Wernståhl - Transformer och differentaialekvationer M3»
- Peter Möller - Finita Element Metod (FEM)»
- Hussein. Undervisade inledande matematik.»
- Mikael Enelund, Hållfasthetslära»
- Hossein Raufi, Inledande Matematik/linjär algebra»
- Jan Möller, Industriell ekonomi»
- Lars-Erik Åmand»
- Alf-Erik Almstedt - Strömingsmekanik - MTF052
»
- Peter Möller, Finit elementmetod (FEM)- MHA021»
- Hossein Raufi, Inledande Matematik TMV225»
- Peter Möller - FEM»
- Stig Larsson
Matematisk analys i flera variabler»
- Mathias Bergfjord»
- Evertsson, Maskinelement»
- Mikael Enelund Hållfasthetslära»
- Sergej zuvyev»
- Hossein från lp 1»
- Mikael Enelund»
- Magnus Evertsson, maskinelement»
- Magnus Evertsson, Maskinelement»
- mikael enelund hållfasthetslära»
- Peter Möller, Finit element metod»
- Stig Larsson, Matematisk analys i flera variabler»
- Hossein Raufi
Inledande matematik»
- Mikael enelund»
- Transormer och Differentialekvationer, Thomas Wernstål»
- Carl-Magnus Evertsson. Maskinelement»
- Mikael Enelund, Hållfasthetslära»
- Magnus Evertsson Maskinelement»
- Jan möller»
- Magnus Evertsson, Maskinelement»
- Carl-Henrik Fant
linjär algebra»
- Magnus Evertsson »
- Anders som föreläste för M2 i dynamik.»
- Mikael Enelund»
- Mikael Enelund, Hållfasthet MTM026»
- Hossein Raufi, Inledande Matematik»
- Carl-Henrik Fant, Linjär algebra»
- Carl-Henrik Fant»
- Hossein Raufi, Inledande matematik»
- Hossein Raufi, inledande matematik.»
- Matstat Sergei »
- Anders Boström, Statik och Hållfasthet»
- Hossein Raufi, Inledande matematik»
- Hossein raufi»
- Anders Boström»
- Joakim Becker
Matematisk analys i en variabel - M1»
- Peter Möller , FEM»
- Peter Möller, Finit Elementmetod»
- Carl-Henrik Fant - Linjär algebra TMV-166»
- Mikael Enelund
Hålfasthetslära»
- Jan Möller, IEK M2»
- Magnus Evertsson, Maskinelement»
- Magnus evertsson maskinelement»
- Magnus Evertsson, Maskinelement»
- Mikael Enelund»
- Håkan, värmeöverföring»
- Göran Brännare»
- Magnus Evertsson, Maskinelement»
- Peter Möller. Indek»
- Peter Möller
FEM»
- Hossein Raufi»
- Hossein Raufi, Inledande matematik »
- Anders, Dynamiken»
- Mikael Enelund, hållfasthetslära
»
- Mikael Enelund, Hållfasthetslära»
- Carl-Henrik Fant»
- Antal Boldizar, materialteknik»
- Knut (reglertekniken) »
- Magnus Evertsson»
- Peter Möller, FEM. Finit Elementmetod»
- Peter Möller»
- Hossein Rauffi.»
- Anders Boström, Mekanik-Dynamik»
- Evertsson maskinelement»
- Hossein Raufi»
- Hossain Raufi»
- Hossein Raufi - Inledande Matematik»
- Mikael Enelund Hållf. för tkmas-1»
- Hossein Raufi
Inledande matematik»
- Anders Boström, Statik och Hållfasthetslära»
- Mikael Enelund»
- Clas-Henry Fant»
- Anders Boström - Dynamik M2»
- Peter Möller
MHA021 - Finit elementmetod (FEM)»
- mikael enelund, hållf»
2. Motivering/ övriga kommentarer (valfritt)- Han är väldigt rolig, fast man har verkligen stor respekt för honom, och framförallt så får han en att tycka att FEM är det häftigaste och roligaste i hela världen. Han är grymt bra!»
- Bra på att skapa intresse och väldigt mån om eleverna. »
- Han var första läraren att på ett enkelt sätt motivera vad som krävdes för att uppnå ett vist betyg och sedan hjälpa en uppnå det»
- Grym på att föreläsa
Pedagogisk och skämtar även en del»
- Han är bäst :)»
- Bra föreläsnings anteckningar med många autentiska bilder i färg! Pratar klart och tidligt, högt och vackert!»
- Enormt bra och framförallt motiverande föreläsare. Alltid engagerande och det märks att han faktiskt vill lära ut. Väldigt pedagogisk och strukturerad.»
- han har koll på sina grejer. finns inget tvivel alls och han har alltid självklara svar på alla frågor som ställs!»
- för att han har väldigt bra pedagogiskt o vet exakt vad dom händer o planera i god tid. Så han är bäst ,) »
- Har alltid tid att hjälpa och anpassar sig efter studenterna.»
- Duktig lärare som kan verkar sträng och sur men har glimten i ögat »
- Otroligt kunnig, tydlig och rak på sak. »
- Förklarar tydligt, har en pedagogisk föreläsning»
- Han lyssnar på studenternas önskemål och bjuder på fika.»
- Lugn och harmonisk föreläsare.
Lyssnade på sina elever.
Öppen för förändring/förbättring.»
- Kursen lyckas förmedla den underliggande teorin med hjälp av föreläsningar som hålls av Peter och ett par inlämningsuppgifter. En av de bästa kursplanerna jag sett.»
- han var väldigt engagerad och hade väldigt bra förklaringar. »
- Tveklöst mycket kunnig, men lyckas också förklara teorin på ett lättbegripligt sätt. Utöver detta ett kroppsspråk och en dialekt som inte kan göra en annat än glad!»
- Han är en trevlig värmlänning som aldrig tackar nej till en omgång keps. »
- Genomtänkta och roliga föreläsningar»
- lugn, metodisk och tydlig! skön smålänning som är väldigt trevlig dessutom!»
- Jag tycker han är lugn och vänlig och förklarar hjälpsamt och pedagogiskt. »
- Han beskriver avancerad matematik så man förstår den och förklarar enskilt länge när man inte förstår utan att ge minsta vink om att man är där och stör.»
- Han var fantastiskt pedagogisk och mycket rolig att lyssna på.»
- Pedagogiskt utlärande och fokus på det som verkar relevant.»
- Förklarar svåra saker på ett begripligt sätt!»
- Mycket engagerad och driven individ som har gjort mycket för sektionen och kursen som sådan.»
- Bryr sig verkligen om att studenterna ska lära sig det han föreläser om. Entusiatisk som få och till skillnad från andra föreläsare försöker han skapa någon form av relation till studenterna.»
- Att han är inspirerande och kunnig samt mån om att vi studenter ska lyckas»
- Inspirerande lärare som undervisar på ett utmanande och motiverande sätt!»
- Den i särklass mest engagerade och engagerande föreläsaren jag sett under mitt första år här. Hossein talar med känsla och inlevelse vilket gör att hans föreläsningar alltid blir roliga. Svåra, men alltid roliga. Det är inte en slump att det är vid hans klassrum det blir kö när hm står som övningsledare. Det är inte heller en slump att folk struntar i föreläsningarna i flervar och går på Hosseins övningsstugor istället.»
- Underhållande samtidigt väldigt professionell i undervisningen. Pedagogisk»
- En valbar mattekurs i 3:an. Jag vet inte om ni mäter närvaro i klasserna men då skulle procenten vara skyhöga i hans kurs. Inspirerande föreläsare som ställer krav på sina studenter men alltid ger om man själv gör det. Sen är han ju jävligt ball med. »
- Har en sarkastisk humor när han föreläser som gör det roligt att gå på föreläsningar»
- Bra pedagog!»
- Förklarar ekonomi på ett enkelt sätt som blir extra spännande med alla hans anekdoter från verkligheten. »
- Mycket bra föreläsare som ger förståelse för hela kursen!»
- go snubbe»
- Strukturerade och intressanta föreläsningar med humor och personlighet. Föreläsningar man har nytta av. »
- Tipptopp!»
- En superduktig föreläsare, han är en sån som man vill och orkar lyssna på!»
- För användningen av hans talande pdf:er»
- han har koll från verkligheten vilket är motiverande för att studera»
- Säkerhet, tydlighet, lagom snabb och pedagogisk.»
- Riktigt bra föreläsningar om ett svårt ämne. Repetition i början på varje föreläsning och mycket bra upplägg på alla laborationer. Vill verkligen att alla ska förstå»
- Mycket sturkturerade och föreberedda genomgångar. Han kan sin sak och har bra kontakt med oss studenter. Inspirerar till plugg och bryr sig verkligen om oss (känns det som iaf).»
- Bra pedagog, lugn och metodisk på föreläsningarna»
- Föreläste på ett bra sätt utan hjälp av PowerPoint etc.»
- Visar otrolig passion och vilja att ständigt bli bättre. »
- Grymt duktig, engagerad och kunnig inom området.»
- Otroligt genomarbetat upplägg på kursen.»
3. Vilken övningsledare tycker du borde vinna Gyllene pekpinnen läsåret 2011/2012? Skriv in hans/hennes namn samt aktuell kurs.- Rebecka Brommesson, Finita Elementmetoden (FEM) - Valbar kurs i M3»
- Peter Möller - dynamik»
- Emma. . . Övningsledare i statisk och hållfasthet i sal ml12 »
- Hossein Raufi
Inledande matematik»
- Emma, Matematik kurser»
- Patrik Moldenhauer»
- Sebastian Samuelsson»
- Göran Brännare»
- Göran Brännare»
- Rebecka Brommesson FEM»
- Isabelle Stockman - Statik och Hållfasthet»
- michael Thor (?) ,Reglerteknik»
- Houssein flervariabelanalys»
- Hossein abadigkhah
För att han har tid för det mesta med att hjälpa till o har bra koll på saker o för han är bäst ,¤ »
- Anders T Johansson»
- REBECKA BROMMESSON, Fenit-element metod»
- Emil Nyholm, Termodynamik med energiteknik.»
- Mikael Thor - Reglerteknik M3»
- Vet ej»
- Dennis. Övningsledare för bl.a analys i flera variabler och analys i en variabel.»
- Rebecka, mekanik och hållfashet»
- Mattias Andersson, Materialteknik»
- Guillaume Jourdain»
- Martin (Johansson?) - Strömningsmekanik - MTF052»
- Blankt»
- Rebecka Brommesson, Statik och Hållfasthetslära MTM021»
- Rebecka ?? - FEM»
- Emma Kronberg
Matematisk analys i en variabel»
- Dennis Eriksson i Inledande Matematik, Envariabeln och Flervariabeln»
- Isabel från statiken»
- Kristina Liljestrand»
- Björn Paulsson, dynamik»
- Björn Pålsson, Dynamik»
- Emma kronberg, inledande matematik»
- Peter Möller»
- Stig Larsson, matematisk analys i flera variabler»
- Hossein Raufi
Analys i flervariabel»
- Emma kronberg»
- Hossein Abadikhah. Mekanik-Dynamik»
- Mattias Andersson Material och tillverkning»
- Robert Johansson Maskinelement & IKOT»
- Rebecka Brommesson
Statik och hållfasthetslära»
- Emil Nyholm
»
- Rebecka som är övningsledare i Hållfasthetslära för M1»
- Oscar flervariabel analys»
- Hossein Raufi, Matematisk analys i flera variabler»
- Isabella (?), Statik och hållfasthetslära»
- Hossein Raufi, matematisk analys i flera variabler»
- Hossein Raufi, flervariabelanalys.»
- Mikael Thor»
- Hossein Raoufi, Linjär Algebra och Fler variabler»
- Hossein Raufi, Matematisk analys i flera variabler»
- Hussein raufi»
- Mikael Thor, Tror jag han hette (regler)»
- Anton Frisk Kockum
Inledande matematik - M1»
- Njae vi jobbar inte så.»
- Shahab Teimourimanesh - Hållfasthetslära MTM-026»
- Hossein Raufi
Matematiska analys i flera variabler»
- Ludwig Lindlöf, handledare IPO M2»
- Henrik Persson, Materialteknik»
- Henrik Persson materialteknik»
- Henrik (Persson?), Materialteknik»
- Hussein i hållfasthetslära»
- patrick moldenhauer, energiteknik»
- Mikael Thor - reglerteknik M3 »
- Mikael Thor
Reglerteknik»
- Oskar Till»
- Hossein Raufi, inledande matematik/flervariabelsanalys»
- Oskar, analys i flera variabler»
- Hossein Raufi, Matematisk analys i flera variabler»
- Dennis Eriksson »
- Stefan Materialteknik»
- Mikael Thor (reglerteknik) »
- MIKAEL THOR Reglerteknik»
- Mikael Thor, Reglerteknik»
- Peter Helgesson»
- Hossein Rauffi.»
- Henrik oxfall, materialteknik»
- Henrik Oxfall, materialteknik»
- Henrik i termo»
- Henrik Jilvero»
- Hossain Raufi»
- Hossein Raufi - Flervariabelsanalys»
- Hossein Raufi
Inledande matematik
Linjär algebra
Flervariabelsanalys»
- Isabelle Stockman, Statik och Hållfasthetslära»
- Oscar som har övning i flervariabel analys»
- Rebecka Brommesson»
- Patrick Moldenhauer - Termodyamik med energiteknik M2»
- Mikael Öhman
MHA021 - Finit elementmetod (FEM)»
- hussein raufi, inledande matematik»
4. Motivering/ övriga kommentarer (valfritt)- Hon har ett otroligt stort tålamod. Fast hon inte tog rast på 4 timmar så var hon fortfarande glad kl 12 när man frågade saker. Hon var alltid glad!»
- Grymt pedagogisk »
- Skön»
- Mycket bra lösta övnings uppgifter skrivna med COMPUTER tidlig och klar och hjälper gärna! »
- Helt överlägsen inom sitt område!»
- För att Göran är en skitbra handledare och en riktigt go gubbe!»
- hans pedagogiska förmåga är fantastisk och hans vilja att visa filmklipp för att motivera oss uppskattas!»
- För att han har tid för det mesta med att hjälpa till o har bra koll på saker o han kan lära ut bra som doktrand och gör han är bäst.»
- Hjälpsam, snäll och trevlig!»
- Absolut bästa övningsledaren under hela grundutbildningen!»
- Pedagogisk som få, tar sig tid för studenten och lämnar inte rummet förrän alla är lite mer förstådda med vad vi håller på med»
- Imponerande att han kommer hit, lär sig svenska och undervisar i det. En kille med humor och stort tålamod.»
- Öppen för frågor.
Lugn och metodisk.
Bra.»
- Väldigt strukturerad och bra pedagogik »
- Oerhört pedagogisk och trevlig. Sympatisk i största allmänhet. Hängde i studiehallen i tentaveckan och hjälpte till när det kärvade!»
- Går igenom matten på ett lättförstått sätt samtidigt som han är en allmänt skön snubbe.»
- Lugn, och pedagogisk »
- Mycket hjälpsam och trevlig!»
- Strukturerar upp övningslektionerna på ett väldigt bra sätt och svarar gärna på kluriga frågor!»
- Han ger en stor förståelse och visar stort engagemang för både sin grupp och ämnet.»
- Bryr sig verkligen om att studenterna ska lära sig det han föreläser om. Entusiatisk som få och till skillnad från andra föreläsare försöker han skapa någon form av relation till studenterna.»
- Se föregående motivering.»
- En duktig handledare som ger bra konstruktiv kritik. Ludwig ger intrycket att kunna mycket trots hans mycket unga utseende. »
- go snubbe»
- Väldigt pedagogiska övningar»
- Samma motivering som ovan. »
- Trevlig och öppen person som är en av de få lärare som accepterar att saker kan verka fullständigt oförståeligt för en som elev.»
- För hans sätt att enkelt förklara och illustrera svårigheter inom reglertekniken, bland "Laplacelandet"»
- dessa tillfällen var GOLDEN»
- Hos henne var man inte rädd att ställa "dumma" frågor! »
- Mycket kompetent och vilja att hela klassen skall förstå. »
- Väldigt duktig, strukturerade genomgångar, hjälper alltid till så mycket det går mm»
- Bra pedagogik»
Kursutvärderingssystem från
|
|
|